11 Aralık 2013 Çarşamba

Bu blogu aslında siz büyürken neler yaşadığımızı, nasıl büyüdüğünüzü bilin diye açmıştım, ama aradan yıllar geçmiş  ve ben sadece sizin 3 tane şapşal fotonuzu koymuşum :) Geçen bu yılların ardından siz koskoca 5,5 yaşında iki prenses oldunuz. tabi beni de büyüttünüz. Her nekadar hala sizinle kovalamaca, saklambaç oynayıp, parklarda kaydıraktan kaysamda, sizin biyerinize bişey olduğunda sizinle beraber ağlasamda, kızdığınızda "seni sevmiyorum" dediğinizde ben hala size küssemde aslında bende büyüdüm. Bazen artık susun da biraz kafamı dinleyeyim diye düşündüğüm anda, ama sustuklarında ya hastadırlar ya da yaramazlık peşindedirler diye düşünüp susun demekten vazgeçecek kadar büyüdüm bende. Ama sizinle beraber büyümek zor olduğu kadar muhteşem bir şey.  Siz hep benim hayatımda olun, beraber büyüyelim olurmu yer cücelerim. (Fotodaki 3. yer cücesi kızların kuzenleri )

Hiç yorum yok: