8 Mayıs 2014 Perşembe

Selamlar

Aslında bugün sizlerle İstanbul'dan yaptığım alışverişleri paylaşacaktım ama fotolarını çekmeyi unuttum. Ben unutkan ve tembel bir blogerrım napayım, Allah'ta beni böyle yaratmış yapacak bişey yok :) Yani kısaca bugün bir post yok. Önümüzdeki haftada olmayacak çünkü yarın Antalya'ya gidiyorum. Antalya diyince hemen ooo yapmayın:) çünkü eğitime gidiyorum. Sürenin 1 hafta olması ve eğitimin Kemer'de 5 yıldızlı bir otelde yapılacak olması bunun "eğitim" olduğu gerçeğini unutturmuyor maalesef. Neyse genede hiç yoktan iyidir. Hep ders yoktur ya, arada illaki dinlenir, yer içeriz, yanımda sevdiğim arkadaşlarımda olacak, iyi gelir bu eğitim bana :) (züğürt tesellisi işte)

Eğitimden sonra gelirim anlatırım size naptım ne ettim, ne öğrendim, otel nasıl diye. Malum önümüz yaz, belki gidecek otel bakıyorsunuzdur, bir faydam dokunur. Görüşüne dek kendinize iyi bakın, güzel bir haftasonu ve hafta geçirin imşallah.

2 yorum:

Yollarda Hayat Var dedi ki...

Hava değişikliği her daim iyidir. Sen keyif almak istedikten sonra her yer cennet :)
Şimdiden kolay gelsin. sevgiler

bahar dedi ki...

Dogru diyorsun Ozlemcim, umarım keyifli olacak. Sevgiler benden :)