20 Şubat 2014 Perşembe

Günaydın blog,
Bugün Cuma, yani en sevdiğimmm. Günler ne kadar çabuk geçiyor değil mi? Nerdeyse Şubat'ı bile bitireceğiz. Hayatın hızını yakalamak çok zor. Sürekli bir koşuşturma, biyerlere yetişme telaşı, ama bu telaşın içinde hayatı kaçırmamaya çalışma. Herşeye rağmen yaşamak güzel, güneşin doğuşunu görmek, sağlıkla nefes alıp verebilmek, kızlarımın büyüdüklerini gün ve gün görmek çok güzel, şükürler olsun. Ama tabi günler geçerken bizde de izler bırakıyor, küçük ince çizgiler, kırışıklıklar, saçlarda aklar, bazı vucutlarda kilolar.(konuyu nasıl bağladım ama :)) Bugün işte sizlere o kırışıklılara iyi gelen "If you're cheap, nothing helps" blogunda görüp kullanmaya başladığım bir serumdan bahsedeceğim . 

Ürün 20ml. spreyli bir cam şişede. 3 fısfıs tüm yüze ve boyna yetiyor. Ben sabah ve akşamları kullanmaya çalışıyorum. Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum şişenin 3/1'den daha fazlası duruyor. Yüzümü yıkayıp tonikledikten sonra bu serumu sürüyorum ve üstüne nemlendiricimi sürüyorum. Çok memnum kaldım. İnce kırışıklıkları baya bir açtı ve gözeneklerimi de iyi geliyor. (bu arada benim cildim karma ).Ürüne buradan bakabilirsiniz. Sitede yeralan  açıklamalarda çok eğlenceli. Ayrıca ürünle beraber bir de tam boy hediye saç diplerini temizleme spreyi gönderdiler, fiyatı çok uygun, memnunum da, ben deneyin derim.


Not: Ürünü parasıyla satın aldım, bizzat denedim ve gözlemlediğim sonuçları yazdım. Yani kısaca reklam yazısı değildir.

Herkese mutlu, güzel ve eğlenceli haftasonu diliyorumm.

Hiç yorum yok: