11 Mart 2014 Salı

Günaydın herkese,
Bugün salı ve ben salı günlerinden nefret ediyorum :( Herkesin pazartesi sendromu vardır benimde salı sendromum var, tersim işte, yapacak bişey yok :)
Haftasonu hiç bir şey yapmadım desem yeridir. Sadece spora gittim, yüzdüm, bir de cuma günü Kadınlar Günü indirimlerinden faydalanıp alışveriş yaptım okadar. (Gene alışveriş yaptım dedim dimi, off nolcak benim bu halim :( ) Bari yaptığım alışverişleri göstereyim size.

İlk olarak Yves Rocher'un kelebek günlerinden aldıklarımı göstereyim.

Bunlar aldıklarımın toplu görünüşü, %40 indirimli şu turuncu tüpteki, sarkmalara karşı maske. Bu hafta denedim, güzel bir ürüne benziyor ama işe yararmı demek için çok erken. 
Parfüm ise, Yves Rosher kartımın %25 indirim hakkım vardı onun için aldım. Kokusuna bayıldım, çok fresh ama kalıcı bir koku, çiçek kokularıyla aranız yoksa benim gibi tavsiye ederim. 
Rujda %40 indirimdeydi, rengi çok güzel bir pembe, biraz işiltısı var ama rahatsız etmiyor ama kokusunu hiç sevmedim maalesef :( Ama nemlendirmesi gayet güzel. Duruşuda yaklaşık olarak şu şekilde:


 
















Farda yaptığım alışverişin hediyesiydi. Gri ve lacivert renklerden oluşuyor. Ama ben far kullanmam ki :)

Şu meşhur Watsons indirminden de aşağıdakileri aldım.

Nivea roll-on hariç hepsi %50 indirimdeydi, oldukça karlı bir alışveriş oldu :)

Geçen gün Morhipo'da Bambi kampanyası vrdı herşey 19,90 TL'ydi oradan da bir ayakkabı siparişi vermiştim, o da geldi, onun da resmini koyayım darılmasın bari :)
İşe giderken hep topuklu ayakkabı giydiğim için aldım bunları, rengi burda beyaza yakın çıkmış ama daha krem rengi ve beklediğimden daha rahatlar. Ayaktada gayet şık duruyorlar, sevdim yani ben.

Evet işte aldıklarım bu kadar, bu arada geçen Kadınlar Günümüz kutlu olsun, umarım sadece bir gün kutladığımız ve lafta kalan bir gün olmaktan çıkar, hayatımızın her günü gereken değer ve saygıyı gördüğümüz bir Türkiye'de yaşarız.

Hepinize sendromsuz, mutlu bir hafta diliyorum.


2 yorum:

Handan dedi ki...

Güle gule kullan hepsini:-)

bahar dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)