22 Ocak 2014 Çarşamba

Günaydın Blog,
Bu aralar üzerimde bir uyuzluk ki sormayın gitsin, hiç bişey yapasım yok, sürekli akşam olsa da yatsam modundayım, iştahımda kesildi, çok bişey yiyip içmekte istemiyorum, bu aralar sadece ev ve iş modundayım, arada kızların zorlamasıyla spora gidiyorum onda da yarım saat ya çalışıyorum çalışmıyorum doğru havuza, havuza dediysem yüzmek için değil, jakuziye, buhara girip anlanıyorum :) Bu işin sonu nereye gider bilmiyorum, insan bişey yapmadıkça daha çok tembelleşiyor sanırım. Kendime gelip bir silkelenmem lazım ama ona da üşeniyorum :) Neyse haftaya Eskişehir'e gidicem orda biraz kendime gelirim diye düşünüyorum, gerçi annem ve babam bana prensesler gibi bakar hiç bir iş yaptırmazlar ama en azından bolca gezerim :) Yoksa ben depresyona mı girdim, ne dersiniz?


Ruh halimi en iyi bu şekerler anlatıyor. Hep böyle yatayım, uyuyayımmmmm :))))

Hiç yorum yok: