27 Ocak 2014 Pazartesi


İyi Haftalar Blog.
Bir haftasonu daha rüzgar gibi geçti. Birileri şu haftasonlarını 4 güne falan çıkarsa ne güzel olurdu. 3 gün çalışıp 4 gün tatil yapmak fikri çok sıcak geldi nedense :) Ama şikayet etmemek, şükretmek gerek, çünkü haftanın 5 günü çalışacak bir işim ve işe gidebilecek sağlığım var. Bunları bulamayanlarda vardır mutlaka. Bazen Pollayanna olmak en iyisi sanırım, çünkü ozaman küçücük şeyler mutlu etmeye yetiyor insanı.
Bu haftasonuda yeni 2 tane film izledim. Gene Digitürk salon filmlerinden.
İlk Film:

Zor Kazanç (Pain & Gain)


Film, bir spor salonunda fitness hocası olarak çalışan Dainel Lugo'nun hayatından sıkılması ve daha çok para kazanıp Amerikan rüyasını yaşamak istemesiyle, salona gelen zenginlerden birini kaçırıp, bütün parasına el koyma planı yapmasıyla başlıyor. Kendisine 2 tanede ortak bulan Lugo'nun ve ortaklarının başlarına gelen traji komik ve heyacanlı olayları izlemek güzeldi. Filmin konusu gerçek bir hikayeden ve karakterlerden alınmış. Bunu öğrendikten sonra bu kadar salak insanlar varmı gerçekten diyorsunuz :) Hem konusu, hem oyuncuları hemde aksiyonu yerinde olan bir film. İzlemediyseniz izleyin. (çocuklar için uygun bir film değil, aklınızda olsun)

Kaçak (Gateway) 


İkinci film ise Kaçak. Eski Bir ralli pilotu olan Ethan Hawke'ın karısı kaçırılır ve telefonla birileri tarafından talimatlar verilir, ve spor bir araba çalarak, talimatlara uymasını yoksa karısının öldürüleceği söylenir. Filmde çok güzel bir Mustang Shelby Süper Snake bir arabanın yanında, çok iyi yarış sahneleri var. (yarış değil aslında polisleri atlatma sahneleri demeliyim). Aksiyonu bol bir film, ama ben sonunu çok sevmedim, olayı kimin yaptığını anlamadık (gecenin bir yaraısında uykulu gözlerle seyretmiş olmamamızın bir sonucuda olabilir tabi :)) Aksiyon filmlerini ve hızı seviyorsanız bir şans verin seyredin bence.

Bu arada Sammydress'ten alışveriş yaptığımı söylemiştim ya, gösteririm demiştim ama ben fotolayana kadar sezonu gececek, o yüzden siteden resimlerini göstereyim bari dedim.

  


Bu elbiseyi haftasonları giyerim diye almıştım, ama çok hoşuma gitmedi, penyesi kaliteli değil maalesef, üstelik boyu da beklediğimden kısa geldi. Sanırım tozbezi olacak :(

Bu elbiseyi de şık bir davet veya yemekte giyerim diye aldım, elbisenin üste duruşu fena değil, ama bu da çok kısa durdu, üstelik kumaşıda çok kalitesiz çıktı, belki bir defa giyebilirim.

İşte bu elbise tam göründüğü gibi çıktı, kumaşının kalitesi ve modeli gerçekten çok güzel, ancak bu da bira dar ve kısa geldi (kısalığı baya çok) beden ölçüsünü L almama rağmen (ki ben 36 bazende 34 beden bir insan olarak) gene de dar geldi. Ama bu beni caydırdımı asla, yılbaşında giydim bile :)

İşte bu siparişimde en sevdiğim elbise bu. Haftasonu giymek için ideal, hem kumaşı hem de modeli çok güzel, üstelik modeli burada bulabileceğiniz elbiselerden farklı. Ama boy sorunu maalesef bunda da var, azıcık kısa :), ama ben haftasonu ve kalın çorapla giydiğim için sorun etmedim.

İşte öyle. Yurtdışı alışveriş yapamanın dezavantajları oalbiliyor (beden ölçülerinin tutmaması, elinize geçmesinin uzun zaman alaması gibi). Ama fiyatların çok ucuz olması ve kargo ücretinin olmaması, modellerin farklı olması gibi avantajları olduğu için gene tercih edebilirim.

Hiç yorum yok: