7 Ocak 2014 Salı

Günaydınnn,
Bugün, yılbaşından önce yapmış olduğum bir kaç küçük alışverişi paylaşacağım. Bakalım ne ler almışım :)
Bu toplu görünüşleri, 3 küpe, 1 ruj, 1 rimel ve 1 parfüm. Ayrıntılarına gelirsek :
Ruj ve Rimeli Rossman'dan aldım, rimel 9,90, rujda 6,90 liraydı sanırım. Rimel beklediğimden iyi çıktı. 2 katta gayet dolgun ve uzun gösteriyor kirpiklerimi, dökülmede yapmıyor. Rujun kırmızı gözüktüğüne bakmayın, dudakta gayet doğal duruyor, sürümüde kolay.
Parfüm sürekli kullandığım Salvador Dali Dalilight. Çok ferah bir koku yazın sürekli kullandım, kışında Calvin Klein Sheer Beauty'yi kullanıyorum. Miss Pera'dan aldım 49 tl, ama aynı fiyata Rossman'da da varmış.
Bu küpeleride YKM'den aldım yeşil küpelerle birlikte. %50 indirim vardı, bunlar 8,5 TL, yeşiller 3,90 Tl'ye geldi, incili olanlar arkadaşımın hediyesi.

2 Fotodaki lolipopta kızlarımın, resimlerde güzel çıkar diye onlar koydular :)

İşte böyle, küçük şeyler alarak hem mutlu oluyorum hem de alışveriş isteğimi törpülüyorum.


Hiç yorum yok: