29 Ocak 2014 Çarşamba

Selam Blog,
Bu akşam Eskişehir'e gidiyoruz, kızlar karnelerini (yani gelişim raporlarını) aldılar, dede ve annaneye gitmek istediler bizde gidiyoruz. Normalde arabayla götürüyorum ama bir kere trenle gitmişlerdi yataklı vagon almıştık, yatarak gittikleri ve rahat uyudukları için yol onlara çok kısa gelmişti. O yüzden şimdide trenle gitmek istediler, arabayla çok uzun sürüyormuş :)) (trenle yaklaşık 11 saat, arabayla yaklaşık 5 saat). Neyse benimde işime geldi, direksiyon sallamadan rahat rahat gideriz umarım. 
Eskişehir'e gitmek demek benim için yemek yemek demek. Benim üniversite öğrenciliğimde Eskişehir'de geçtiğinden (Anadolu Üniversitesi, örgün eğitim ama :P ) size biraz Eskişehir'de ne yenir ondan bahsedeyim.

PİNO HAMBURGER
İlk hamburgerimi yediğim yer.  Hala hiçbiyerde öyle güzel hamburger yemedim. Pino sandiviç (nasıl yazılır bu yahu) ve pizzası da muhteşemdir. Fiyatlarıda oldukça uygundur.

TATLIDİL KÖFTECİSİ
Rahmetli dedemin dükkanına sırf bu köfteden yemek için giderdim. İnanaılmaz güzel bir köfte, kızarmış ekmekler ve yanında şıra. Şimdiden ağzımın suyu aktı. Giderseniz dükkanın salaşlığına şalrmayın, ben bildim bileli aynı hiç değişmedi, hatta çalışanlar bile aynı :) en güzelide köftelerin lezzetide aynı hiç değişmedi.

PAPAĞAN ÇİĞBÖREK
Çiğbörek seviyorsanız mutlaka burda yiyin, çok güzel yapıyorlar yanında bol köpüklü ayran. ohh miss.

KARAKEDİ BOZACISI
Hamamyoluna geçerken burada durup bir bardak boza için, kaymak gibi valla :)

MEŞHUR HELVACI
Eğer burdan tahin helvası yemediyseniz, kendinizi helva yemiş saymayın, ben ki çok sevmem, ama buranın helvasına bayılıyorum. Ağzınızda resmen dağılıyor. Yaz helvasınıda tavsiye ederim bol cevizli.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, gidince diğerlerinide yazarım. Ama Eskişehir'e giderseniz mutlaka bunları deneyin sonra da bana dua edin :))
Evett gezmekten ve yemekten fırsatım olursa (Allah izin verirse) bundan sonraki yazım Eskişehir'den olacak. Öpüyorumm

Hiç yorum yok: